29 Mart 2014 Cumartesi

Tanem'in 1 Yaş Fotoğraf Çekimi-4


Bu kombin de doğum gününde giydiği kombini kızımın.Bu posttan sonra soğum günü ayrıntılarına geçebileceğim:)
Tanem'in elbisesini ,saç bandını annannesi dikti.Kumaşları da pazardan almıştım, annem yine harikalar yarattı.Aynı kumaştan bana da takım etek -bluz yaptı onu da bir sonraki postta paylaşacağım.
Ayakkabı:Kanz


Fotoğraf çekmek göründüğü kadar kolay olmuyor, minik cadı yürümeyi öğrendiğinden her an hareket halinde:)Bu arada duvardaki 'bir ' yazısı için 300 gr renkli baskı kağıt kullandım, kağıtları renklendir hayatini kullanıcısından aldım.


Tanem'in 2 katlı pasta şapkası evimatolye den.Şapkaya bir şey olmadığı sürece her sene giydirmek istiyorum , bayıldım<3



Kikiriğim benim, seni seviyorum<3

1 yorum:

  1. Allahım yaa maşallah maşallahh :)
    Nice güzel ve mutlu yaşları olsun..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Siz ne düşünüyorsunuz ? Yorumunuz için teşekkürler ...